Per a tots els que es van acollir al programa del banc de llibres en el seu centre educatiu, arriba el moment de retornar els llibres, així com també el moment d’incorporar-se al programa a tots aquells que vulguen que vulguen fer-ho. En el cas de l’IES Xebic d’Ondara, aquest és el procediment.
Participació de l’alumnat en el programa:
- Les famílies que vulguen participar en el programa de banc de llibres per primera vegada i ser-ne beneficiàries hauran de sol·licitar-ho, d’acord amb el model de sol·licitud electrònica que consta en la pàgina
web de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport i en la seu electrònica de la Generalitat https://sede.gva.es.
Les sol·licituds de nova participació es presentaran al centre on es trobe matriculat l’alumnat fins al 20 de juny de 2017. - L’alumnat participant en el programa de banc de llibres durant el curs 2016-2017 no haurà de presentar cap sol·licitud per a ser participant en el banc de llibres 2017-2018, ja que aquesta condició es manté,
excepte si exerceix el seu dret de renúncia. En cas de renúncia, caldrà fer-ho de manera explícita mitjançant la sol·licitud habilitada a tal efecte en el moment del lliurament dels llibres. Aquesta renúncia no eximirà de l’obligació de tornar els llibres deixats en préstec. - En qualsevol dels casos arreplegats als apartats anteriors, serà imprescindible per poder participar en el banc de llibres el lliurament, a la fi del curs, del lot complet de llibres de text i material curricular corresponents al curs 2016-2017 en el centre on han estat matriculats. A tal fi, es facilitarà un document per a realitzar el lliurament dels llibres segons el model que establisca la conselleria.
PROCEDIMENT:
https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18094#p_3
L’alumnat participant en el curs 16-17 que ho haja aprovat tot en la convocatòria ordinària de juny lliurarà el lot de material de Xarxa-llibres els dies 19 i 20 de juny. L’alumnat que s’examine en la convocatòria extraordinària lliurarà el lot de material de Xarxa-llibres els dies 5, 6 i 7 de juliol. Tanmateix, l’alumnat de nova incorporació al Banc de llibres seguirà també aquest horari.
Horari: 1ESO: 9.00h, 2ESO: 10.00h, 3ESO: 11.00h, 4ESO I FPB: 12.00h
El material es lliurarà en una bossa, amb nom i cognoms de l’alumne/a i el document assignat per la Conselleria.. Els llibres s’han de tornar al centre en perfectes condicions, seguint la normativa aprovada en el RRI.