L’Ajuntament ha rebut una subvenció de 17.000€ a travès del programa EMCORP, el qual està finançat per a la Conselleria d’Economia de la Generalitat Valenciana a través de LABORA. L’ajuda serà destinada per a la contractació de dues persones desocupades de més de 30 anys, que durant 6 mesos es dedicaran as tasques de manteniment i neteja dels edificis municipals i espais públics.
Por altra banda, des de la Diputació d’Alacant es s’han concedit les següents subvencions:
• Mobiliari urbà. 10 papereres.
• Reparacions i conservació de camins de titularitat no provincial Anualitat 2019.
• Condicionament amb granulat d’asfalt i desbrossament de camí, per import de 7.500 €.
• Inversions financerament sostenibles, anualitat 2019. Urbanització de vial per a vianants entre l’avinguda de la Rectoria i el carrer Aitana i carrer Seguili, per import de 26.639,87 €
Inversions financerament sostenibles, anualitat 2019. Condicionament de soterrani de l’Edifici Cultural Multifuncional, per import de 49.876,92 €.