965 76 60 18 - Plaza 9 de octubre, 03778 Beniarbeig ajuntament@beniarbeig.org Valencià Espanyol

La temporada 2017-2018 de les Escoles Esportives Municipals ha finalitzat amb una valoració general molt positiva, que posa de manifest el bon estat de salut de l’esport local.

Per una banda, l’escola de futbol sala va començar la temporada encara amb l’alegria de la recent medalla de plata dels XII Mini Jocs de la Marina Alta celebrats a Dénia durant l’estiu de 2017. Com a novetat, enguany s’ha incorporat un grup de categoria pre-benjamí (5-6 anys) que, sumat als ja consolidats infantils i cadets, ha fet que siguen ja 30 els futbolistes que formen l’escola. Un curs que ha transcorregut sense cap incidència destacable i del que David Colom, entrenador i responsable dels equips, afirma que «ha estat una temporada perfecta a nivell esportiu i a més, any rere any estem augmentat el nombre de jugadors inscrits al futbet».

Pel que fa al volei, l’equip ha tancat de manera positiva una temporada que va començar marcada per la falta de jugadores, la qual cosa ha condicionat la participació en alguns dels campionats. Amb tot, el grup ha anat progressant i l’evolució del curs esportiu ha estat finalment molt favorable, ja que com explica l’entrenadora Lorena Pérez, «les expectatives són bones, perquè vam començar amb poca participació, però poc a poc s’ha anat incorporant més gent, sobretot d’altres pobles, i això facilitarà la formació d’equips per a la pròxima temporada». Com a acte de clausura de la temporada de volei, el passat 18 de juny el grup va organitzar un berenar i un partit amistós, que va comptar també amb la participació dels familiars de les jugadores.

En el cas de la pilota, l’equip de l’escola municipal que comparteixen Beniarbeig i el Verger ha realitzat una temporada especialment fructuosa quant a títols. El grup de benjamins ha aconseguit situar-se en cinc pòdiums de campionats comarcals i provincials de modalitat de raspall, escala i corda, galotxa i perxa. Els alevins també s’han fet amb un extraordinari medaller en la modalitat de raspall, on s’han situat com a campions en les proves comarcals i provincials, i subcampions en les de llargues autonòmiques i comarcals. Un palmarès que demostra la gran activitat i qualitat de l’escola de pilota, així com la seua gran capacitat a l’hora de competir, potser, de tot això la imatge més representativa siga la del grup dels infantils, no debades els resultats són aclaparadors, ja que els infantils han pujat un total de dotze voltes al pòdium, vuit d’elles com a campions en àmbits que van des de les lligues comarcals fins a les autonòmiques i en totes les modalitats (raspall, one wall, frontó, galotxa, llargues i escala i corda).

Amb la intenció reconèixer a tot l’esforç i dedicació dels membres de les Escoles Esportives Municipals, des de l’Ajuntament de Beniarbeig s’ha organitzat el proper divendres 13 de juliol un berenar de cloenda.